jak zakończyła się moja reklamacja w sklepie internetowym ekobieca.pl

Nazywam to reklamacją, żeby uprościć całą sprawę, bo stosownego formularza reklamacyjnego nigdy nie wysyłałam. Napisałam zwyczajnie maila, że nastąpiła pomyłka i czekałam na odpowiedź z informacją co możemy w tej sytuacji zrobić. 

Pierwsza pomyłka zdarzyła się przy okazji poprzedniego zamówienia w listopadzie. Zamiast szamponu o pojemności 480ml otrzymałam mniejszy - 200ml (lub 250, nie pamiętam już). W ramach zadośćuczynienia zaproponowano mi zniżkę w wysokości 10% ważną do końca grudnia, plus 2 zł różnicy w cenie odjęte od sumy kolejnego zamówienia. Nie bardzo mi się widziało, po sporych zakupach, znowu wydawać kasę, więc poprosiłam o zniżkę z dłuższym terminem ważności. W odpowiedzi zaproponowano mi, żebym się po prostu upomniała o kod zniżkowy przy kolejnych zakupach i na taką propozycję przystałam.

Następne zakupy zrobiłam skuszona zniżką 12% pod koniec stycznia. Oczywistym było, że jest to lepsza oferta niż moja rekompensata, więc nie prosiłam o zwrot 2 zł i przyznanie 10% zniżki (ale może jeszcze będę mogła ją dostać?). Po otrzymaniu paczki w lutym nie znalazłam w niej czarnej maski oczyszczającej do twarzy, a zamiast tego dostałam czarną pastę do zębów. Tak jak poprzednio, skontaktowałam się mailowo ze sklepem, a w odpowiedzi zaproponowano mi zakup wspomnianej pasty ze zniżką w wysokości 6 zł, czyli miałabym dopłacić jeszcze 9 zł, a maskę mieliby dosłać na ich koszt. O ile poprzednia rekompensata była całkiem zadowalająca, bo pomyłka nie była spora, to ta brzmiała bardzo słabo. Kulturalnie odpisałam, że po wydaniu ponad 300 zł nie chcę wydawać więcej kasy, żeby otrzymać to za co już zapłaciłam, a że koszt odesłania pasty zrównałby się z wartością produktu to lepiej by było, gdyby pasta została u mnie w ramach rekompensaty i w ten sposób nie stracą mnie jako klienta. Na taką propozycję sklep przystał i dziś listonosz przyniósł brakujący produkt. 

Oczywiście rozumiem, że pomyłki się zdarzają, ale najlepszą oceną sklepu jest sposób w jaki rozwiązują problemy i dzięki temu będę tam jeszcze zaglądać, tym bardziej, że obsługa mailowa jest miła, a ceny bardzo konkurencyjne.

A wy miewacie jakieś problemy kupując przez internet?

Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie zamawiałam w tym sklepie, ale dobrze, że przystali na Twoją propozycje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, myślę, że była najbardziej sensowna;] teraz mogę nadal polecać ten sklep

      Usuń
  2. Ale porażka z ich strony, ja z ekobieca zamówiłam do tej pory raz i na szczęście wszystko było ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście zrekompensowali swój błąd. mam nadzieję, że kolejne zamówienia będę bezproblemowe

      Usuń
  3. Nie lubię jak sklep myli zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to bardzo irytujące, zwłaszcza kiedy pomylony produkt to ten, na który czekasz najbardziej

      Usuń
  4. Ja na szczęście nie miałam jeszcze problemów z zamawianiem przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara. ja ostatnio musiałam odsyłać coś na allegro i tylko na tym straciłam, bo oszust chciał zarobić i jednocześnie zrobić mi na złość ;/

      Usuń
  5. Ja chyba tylko raz miałam problem i odsyłałam towar, bo przyszło nie to. Ale dostałam zwrot pieniędzy, więc jedyny koszt jaki poniosłam to pare zł za odesłanie rzeczy z powrotem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przypadku pomyłki czy oszustwa to sprzedawca powinien ponieść koszt odesłania towaru

      Usuń
  6. Ja przez internet nie kupuję, natomiast fajnie że rozpatrzyli twoją reklamację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak się da, nie kupować przez internet?;]

      Usuń
  7. często robię zakupy w ekobiecej, ale na szczęście jeszcze nie musiałam nic nigdy reklamowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dlaczego drugi raz trafiło na mnie;/

      Usuń
  8. Często tam kupuję i zawsze wszystko było ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze, że zachowali się w taki sposób, a nie robili problemów. Miło z ich strony ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kupowałam jeszcze tam;p ale dobrze wiedzieć że mają klasę nawet w przypadku problemów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem zdarzają się takie pomyłki. Ja kiedyś dostałam produkt po terminie ale sklep miał to gdzieś, zdarzyło się również że przyszły kosmetyki bez dat ważności a miałam je wcześniej i wiedząc, że daty są nabijane to pomyślałam, że albo ich nie przybili albo zmazali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bardzo nieuczciwe, powinno się gdzieś takie rzeczy zgłaszać;/

      Usuń
  12. Fajnie, że sklep zgodził się na Twoją propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również nie zamawiałem z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie to raczej poczta zawiodła, na zasadzie "nie mamy pani paczki i co nam pani zrobi?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie ma dowodu nadania przesyłki? przykra sprawa

      Usuń
  15. ciężko mi sie odnieść do tego ale cała ta sytuacja średnio mnie zachęca do zakupów tam... cóż... pomyłka rzecz ludzka dla tego wolę zakupy stacjonarne

    OdpowiedzUsuń
  16. Po takich przypadkach więcej tam nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteśmy tylko ludźmi- i pomyłki się zdarzają. Ja również selekcjonuję sklepy po tym jak traktują klienta przy reklamacji czy pomyłce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma nic gorszego niż słodko-pierdzący sprzedawca, który okazuje się naciągaczem w przypadku problemów z zamówieniem. tutaj całkiem miło zrekompensowali pomyłkę;]

      Usuń
  18. Zdarzają się takie sytuacje. Dobrze ze sprawa się rozwiązała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyłek nie zawsze można uniknąć, ale fajnie, że została naprawiona;]

      Usuń
  19. Jestem w szoku, bo często u nich zamawiam ale nigdy nie zdarzyło mi się, żeby pomylili produkty. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiałam tam już 6 razy i w dwóch ostatnich się pomylili. mam nadzieję, że kolejnym razem wszystko będzie się już zgadzać. dzięki za obserwację!;]

      Usuń
  20. Dobra obsługa klienta, zwłaszcza w przypadku trudnych spraw to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kilka razy zdarzyło mi się skłądać reklamacje, ale przyznam, że tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja u nich kupowałam dopiero raz, całkiem z resztą niedawno i na szczęście problemów żadnych nie było. Choć spodziewałam się szybszej realizacji zamówienia i wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze problemu z żadnym internetowym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo rzadko zamawiam kosmetyki przez internet. Mimo wszystko to super, że sklep potrafi rozwiązać problem i dogadać się z klientem :)

    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię zakupy przez internet, ale cała opisana historia nie zachęca mnie do kupowania w tym sklepie. Skoro nie dostałaś zamawianego produktu, to dalej chcieli zarobić dając zniżkę. Sporo musiałaś się nanegocjować. Dobrze, że zakończyło się pomyślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uuu słabo, że tak Cię potraktowali, mi raz zdarzyła się pomyłka z sklepem internetowym X ale na szczęście byli bardzo otwarci na rozwiązanie problemu i dostałam kod rabatowy na następne zakupy. Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKI ZA KOMENTARZ :)
Będzie mi miło jeśli dodasz mój blog do OBSERWOWANYCH :)