zestaw Nuxe




Jakiś czas temu zakupiłam ten zestaw w promocyjnej cenie z darmową wysyłką. 
W oko wpadł mi olejek z drobinkami złota i tu go znalazłam, a dodatkowo komplet 9 innych miniaturowych produktów. 
Wypróbowałam już Creme Fraiche de beaute, Nuxellence Detox, Reve de Miel oraz wspomniany Huile Prodigieuse Or i jestem bardzo zadowolona. 
Myślę, że skuszę się na zakup pełnowymiarowej buteleczki, bo bardzo mi się podoba delikatny efekt rozświetlenia i nietłusta konsystencja suchego olejku.

Znacie ten zestaw?




Komentarze

  1. Miałam ich olejki i ten klasyczny i z drobinkami. Działanie ok ale za taki produkt w takiej cenie nie jest to opłacalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam kiedyś w promo za ok 50zł to chyba nie jest najgorzej, zwłaszcza że jest całkiem wydajny. w regularnej cenie chyba też się nie skuszę;]

      Usuń
  2. kusszą mnie produkty tej marki ale ceny zniechęcają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że takie drogie. ja czyham na promocje

      Usuń
  3. ooo taki zestawik na prezent byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zestawu.. gdzie można go kupić, tak żeby było najtaniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w wapteka.pl za 99zł już razem z przesyłką i odbiorem na poczcie

      Usuń
  5. Nie znam zestawu, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam ten zestaw w kilku aptekach internetowych. Tez mnie bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie nie widziałam całego zestawu. O kosmetykach tej firmy troszkę słyszałam, jednak narazie będę zużywać swoje zapasy :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKI ZA KOMENTARZ :)
Będzie mi miło jeśli dodasz mój blog do OBSERWOWANYCH :)