Mgiełka solankowa Gorvita

W paczce od Gorvity otrzymałam do testów również inny ciekawy produkt. 
Mgiełka solankowa na bazie leczniczej wody mineralnej z Uzdrowiska Rabka wzbogacona wyciągami ziołowymi z żyworódki pierzastej i lawendy. Spray należy rozpylić na skórze kilka razy dziennie i pozostawić do wchłonięcia.



Działanie:


Tworzy na powierzchni naskórka ochronny film pełniący funkcję bariery blokując wnikanie alergenów, kolonizację bakteryjną i grzybiczą,
Chroni przed nadmiernym wysuszeniem - nawilża, natłuszcza, zmiękcza i wygładza skórę.

Preparat polecany jest szczególnie:


do pielęgnacji skóry trądzikowej, łojotokowej,
przy łuszczycy, grzybicy,
przy zmianach alergicznych skóry,
do pielęgnacji skóry ze skłonnością do wysypek i zaczerwień,
w celu wzmocnienia naturalnej bariery ochronnej naskórka,
do pielęgnacji skóry podrażnionej nadmiernym opalaniem,
do codziennej pielęgnacji skóry.

Co ważne, preparat należy zużyć w okresie 30 dni, jednak opakowanie nie zawiera żadnego zabezpieczenia. Najwyraźniej czas ten liczy się od pierwszego psiknięcia.
W dniu dzisiejszym, po kilku dniach nieobecności, zauważyłam na dnie osad. Podejrzewam, że nie nadaje się już do użytku, chociaż nie zużyłam nawet połowy preparatu, ale oznacza to, że jest bardzo wydajny. Produkt posiada delikatny zapach, ale ulatnia się po chwili od aplikacji. Pozostawia na skórze lepką warstwę, co trochę mnie irytuje, dlatego częściej nakładałam go wacikiem. Dzięki takiej aplikacji pozostały film nie był tak wyczuwalny. Duet z maścią z żyworódki dawał efekt dogłębnego nawilżenia. Niestety, mój problem z krostkami na szyi nie minął ani nie zmniejszył się. 



Za 215 ml wyrobu zapłacimy ok 10 zł, więc warto wypróbować.

Komentarze

  1. Polecana dla skóry trądzikowej. Chętnie przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na necie, więc znajdziesz bez problemu;]

      Usuń
  3. kolejny produkt u ciebie którego nie znam ( tzn coś mi się ta solanka kojarzy ale to chyba było coś typowo do włosów ale nie jestem pewna ) w sumie dość szerokie zastosowanie ma a cena kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusi kusi;] pojemność spora, higieniczny dozownik, można więc używać wspólnie z domownikami;]

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja mam mieszane uczucia, ale za te ceny warto potestować;]

      Usuń
    2. u mnie wszystko się sprawdziło co od nich miałam:D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. cena dość niska, ale może jeszcze dostaniesz do testów;]

      Usuń
  6. ale fajna cena, myślę, że warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w internetach wszystko tańsze, a produkt nie jest zły;]

      Usuń
  7. nie używałam czegoś takiego nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opis produktu jest bardzo ciekawy i zdecydowanie skierowany do naszej cery. Trochę obawiamy się zawartości gliceryny w składzie, która być może jest powodem wystąpienia nieprzyjemnej warstwy na skórze. Pozdrawiamy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKI ZA KOMENTARZ :)
Będzie mi miło jeśli dodasz mój blog do OBSERWOWANYCH :)