podkład Maybelline SUPERSTAY 24h - na wymianę



HEJ LASKI!

może znajdzie się tu jakaś dobra duszyczka, która zechciałaby odkupić lub wymienić się ze mną na podkłady?

Dostałam ten oto podkład z Maybelline w odcieniu SAND 30, ale już wiem, że będzie nieodpowiedni. mam też odcień NUDE BEIGE 21, który już zdążyłam wypróbować i jest za ciemny :(((
SAND na pewno będzie od niego ciemniejszy, więc nawet nie otwierałam. 

wymienię się najlepiej na taki sam, nowy podkład w odcieniu LIGHT BEIGE 05 lub IVORY 10

gdyby ktoś chciał go odkupić, transakcję, dla bezpieczeństwa, możemy zawrzeć przez allegro. 
w takim wypadku proszę o info przez formularz kontaktowy z propozycją ceny.

ZAPRASZAM
i pozdrawiam :)




myślę, że odcień SAND będzie gdzieś pomiędzy nude beige Maybelline a medium beige z Revlona


a może ktoś się orientuje czy po 2 tygodniach można z paragonem wymienić nieużywany podkład w super pharm?

edit: jessst, da się wymienić! mam już ivory;]

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. jeszcze ciemnieje? z nude beżem tego nie zauważyłam. jak nałożyłam gąbeczką bardzo cieniutką warstwę to był prawie dobry...;/

      Usuń
  2. dla mnie też byłby pewnie zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się podoba bo z pompką ale pewnie za ciemny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź sobie swatche w internetach, może jednak ci podpasuje?:)

      Usuń
  4. myślę, że dla mnie będzie akurat, ale nie mam takiego samego na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam do superfarmy na fejsie i odpisali mi, że "myślą, że będzie możliwość wymiany za okazaniem paragonu"..czyli może przyjmą a może nie..w weekend pewnie się wybiorę i zobaczę. gdyby nie przyjęli to chętnie odsprzedam, jeśli byś chciała :)

      Usuń
  5. ja na razie nie używam podkładów :D topię się z nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na te piekielne upały to może jakiś mineralny w pudrze byłby dnajlepszy, bo bb u mnie spływa bardziej ;/

      Usuń
    2. masakra... najlepiej teraz się nie malować;p

      Usuń
    3. jak bozia dała to pewnie, że tak. ja niestety nie dostałam :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja wygrałam i dostałam, i jeszcze wykańczam obecny max factor, więc też mam zapas

      Usuń
    2. o też Max Factor:) tej marki własnie kupiłam max factor pan stick

      Usuń
    3. i jak pierwsze wrażenia? :) ja nigdy nie miałam podkładu w sztyfcie, nie wiem dlaczego, ale nie przemawia do mnie ta formuła

      Usuń
    4. wygodny, dobrze kryje, nie wysusza... jak na razie git majonez. A sama formuła jest wygodna bo szybciej sie aplikuje

      Usuń
    5. dobra, namówiłaś mnie. następny jaki kupię będzie w sztyfcie :)

      Usuń
  7. Dla mnie niestety nawet Colorstay 110 jest zbyt ciemny, więc zawsze mam taki problem, kiedy dostaję podkłady :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to współczuję, ja z revlonem wyglądam jak córka młynarza, jednak zbyt jasny. udało mi się wymienić na ivory i mam nadzieję, że będzie idealny;]

      Usuń
  8. spróbuj wymienić.. uwielbiam te podkłady, używam najjaśniejszego zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie udało mi się wymienić, aż normalnie się wysmaruje, żeby zobaczyć czy dobry;] light beige w salonie wydawał się blady, mam nadzieję, że nie będę żałować, bo wzięłam ivory.

      Usuń
    2. no szlag by to trafił, jakiś taki ciemnawy..trzeba było brać najjaśniejszy ;(

      Usuń
  9. Fajnie, że udało Ci się wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ucieszyłam, ale znowu źle dobrałam odcień. byłam pewna, że najjaśniejszy light beige będzie zbyt blady, ale najwyraźniej podkład ciemnieje na twarzy. myślę, że jak złapię trochę słońca to będzie git;]

      Usuń
  10. Miałam ten podkład, szkoda, że do mojej cery nie jest odpowiedni. :I

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKI ZA KOMENTARZ :)
Będzie mi miło jeśli dodasz mój blog do OBSERWOWANYCH :)