Nazywam to reklamacją, żeby uprościć całą sprawę, bo stosownego formularza reklamacyjnego nigdy nie wysyłałam. Napisałam zwyczajnie maila, że nastąpiła pomyłka i czekałam na odpowiedź z informacją co możemy w tej sytuacji zrobić.
Pierwsza pomyłka zdarzyła się przy okazji poprzedniego zamówienia w listopadzie. Zamiast szamponu o pojemności 480ml otrzymałam mniejszy - 200ml (lub 250, nie pamiętam już). W ramach zadośćuczynienia zaproponowano mi zniżkę w wysokości 10% ważną do końca grudnia, plus 2 zł różnicy w cenie odjęte od sumy kolejnego zamówienia. Nie bardzo mi się widziało, po sporych zakupach, znowu wydawać kasę, więc poprosiłam o zniżkę z dłuższym terminem ważności. W odpowiedzi zaproponowano mi, żebym się po prostu upomniała o kod zniżkowy przy kolejnych zakupach i na taką propozycję przystałam.
Następne zakupy zrobiłam skuszona zniżką 12% pod koniec stycznia. Oczywistym było, że jest to lepsza oferta niż moja rekompensata, więc nie prosiłam o zwrot 2 zł i przyznanie 10% zniżki (ale może jeszcze będę mogła ją dostać?). Po otrzymaniu paczki w lutym nie znalazłam w niej czarnej maski oczyszczającej do twarzy, a zamiast tego dostałam czarną pastę do zębów. Tak jak poprzednio, skontaktowałam się mailowo ze sklepem, a w odpowiedzi zaproponowano mi zakup wspomnianej pasty ze zniżką w wysokości 6 zł, czyli miałabym dopłacić jeszcze 9 zł, a maskę mieliby dosłać na ich koszt. O ile poprzednia rekompensata była całkiem zadowalająca, bo pomyłka nie była spora, to ta brzmiała bardzo słabo. Kulturalnie odpisałam, że po wydaniu ponad 300 zł nie chcę wydawać więcej kasy, żeby otrzymać to za co już zapłaciłam, a że koszt odesłania pasty zrównałby się z wartością produktu to lepiej by było, gdyby pasta została u mnie w ramach rekompensaty i w ten sposób nie stracą mnie jako klienta. Na taką propozycję sklep przystał i dziś listonosz przyniósł brakujący produkt.
Oczywiście rozumiem, że pomyłki się zdarzają, ale najlepszą oceną sklepu jest sposób w jaki rozwiązują problemy i dzięki temu będę tam jeszcze zaglądać, tym bardziej, że obsługa mailowa jest miła, a ceny bardzo konkurencyjne.
A wy miewacie jakieś problemy kupując przez internet?
Pierwsza pomyłka zdarzyła się przy okazji poprzedniego zamówienia w listopadzie. Zamiast szamponu o pojemności 480ml otrzymałam mniejszy - 200ml (lub 250, nie pamiętam już). W ramach zadośćuczynienia zaproponowano mi zniżkę w wysokości 10% ważną do końca grudnia, plus 2 zł różnicy w cenie odjęte od sumy kolejnego zamówienia. Nie bardzo mi się widziało, po sporych zakupach, znowu wydawać kasę, więc poprosiłam o zniżkę z dłuższym terminem ważności. W odpowiedzi zaproponowano mi, żebym się po prostu upomniała o kod zniżkowy przy kolejnych zakupach i na taką propozycję przystałam.
Następne zakupy zrobiłam skuszona zniżką 12% pod koniec stycznia. Oczywistym było, że jest to lepsza oferta niż moja rekompensata, więc nie prosiłam o zwrot 2 zł i przyznanie 10% zniżki (ale może jeszcze będę mogła ją dostać?). Po otrzymaniu paczki w lutym nie znalazłam w niej czarnej maski oczyszczającej do twarzy, a zamiast tego dostałam czarną pastę do zębów. Tak jak poprzednio, skontaktowałam się mailowo ze sklepem, a w odpowiedzi zaproponowano mi zakup wspomnianej pasty ze zniżką w wysokości 6 zł, czyli miałabym dopłacić jeszcze 9 zł, a maskę mieliby dosłać na ich koszt. O ile poprzednia rekompensata była całkiem zadowalająca, bo pomyłka nie była spora, to ta brzmiała bardzo słabo. Kulturalnie odpisałam, że po wydaniu ponad 300 zł nie chcę wydawać więcej kasy, żeby otrzymać to za co już zapłaciłam, a że koszt odesłania pasty zrównałby się z wartością produktu to lepiej by było, gdyby pasta została u mnie w ramach rekompensaty i w ten sposób nie stracą mnie jako klienta. Na taką propozycję sklep przystał i dziś listonosz przyniósł brakujący produkt.
Oczywiście rozumiem, że pomyłki się zdarzają, ale najlepszą oceną sklepu jest sposób w jaki rozwiązują problemy i dzięki temu będę tam jeszcze zaglądać, tym bardziej, że obsługa mailowa jest miła, a ceny bardzo konkurencyjne.
A wy miewacie jakieś problemy kupując przez internet?
Nigdy jeszcze nie zamawiałam w tym sklepie, ale dobrze, że przystali na Twoją propozycje <3
OdpowiedzUsuńtak, myślę, że była najbardziej sensowna;] teraz mogę nadal polecać ten sklep
UsuńAle porażka z ich strony, ja z ekobieca zamówiłam do tej pory raz i na szczęście wszystko było ok ;)
OdpowiedzUsuńna szczęście zrekompensowali swój błąd. mam nadzieję, że kolejne zamówienia będę bezproblemowe
UsuńNie lubię jak sklep myli zamówienia.
OdpowiedzUsuńniestety to bardzo irytujące, zwłaszcza kiedy pomylony produkt to ten, na który czekasz najbardziej
UsuńJa na szczęście nie miałam jeszcze problemów z zamawianiem przez internet ;)
OdpowiedzUsuńszczęściara. ja ostatnio musiałam odsyłać coś na allegro i tylko na tym straciłam, bo oszust chciał zarobić i jednocześnie zrobić mi na złość ;/
UsuńJa chyba tylko raz miałam problem i odsyłałam towar, bo przyszło nie to. Ale dostałam zwrot pieniędzy, więc jedyny koszt jaki poniosłam to pare zł za odesłanie rzeczy z powrotem.
OdpowiedzUsuńw przypadku pomyłki czy oszustwa to sprzedawca powinien ponieść koszt odesłania towaru
UsuńJa przez internet nie kupuję, natomiast fajnie że rozpatrzyli twoją reklamację ;)
OdpowiedzUsuńto tak się da, nie kupować przez internet?;]
Usuńczęsto robię zakupy w ekobiecej, ale na szczęście jeszcze nie musiałam nic nigdy reklamowac
OdpowiedzUsuńnie wiem dlaczego drugi raz trafiło na mnie;/
UsuńCzęsto tam kupuję i zawsze wszystko było ok ;)
OdpowiedzUsuńoby tak dalej;]
UsuńBardzo dobrze, że zachowali się w taki sposób, a nie robili problemów. Miło z ich strony ;D
OdpowiedzUsuńnie kupowałam jeszcze tam;p ale dobrze wiedzieć że mają klasę nawet w przypadku problemów;)
OdpowiedzUsuńCzasem zdarzają się takie pomyłki. Ja kiedyś dostałam produkt po terminie ale sklep miał to gdzieś, zdarzyło się również że przyszły kosmetyki bez dat ważności a miałam je wcześniej i wiedząc, że daty są nabijane to pomyślałam, że albo ich nie przybili albo zmazali
OdpowiedzUsuńto jest bardzo nieuczciwe, powinno się gdzieś takie rzeczy zgłaszać;/
UsuńFajnie, że sklep zgodził się na Twoją propozycję :)
OdpowiedzUsuńRównież nie zamawiałem z tego sklepu
OdpowiedzUsuńU mnie to raczej poczta zawiodła, na zasadzie "nie mamy pani paczki i co nam pani zrobi?".
OdpowiedzUsuńi nie ma dowodu nadania przesyłki? przykra sprawa
Usuńciężko mi sie odnieść do tego ale cała ta sytuacja średnio mnie zachęca do zakupów tam... cóż... pomyłka rzecz ludzka dla tego wolę zakupy stacjonarne
OdpowiedzUsuńja jednak wolę kupować w internetach, bo jest taniej
Usuńi wygodniej
UsuńPo takich przypadkach więcej tam nie kupię :D
OdpowiedzUsuńja dam im jeszcze szansę
UsuńJesteśmy tylko ludźmi- i pomyłki się zdarzają. Ja również selekcjonuję sklepy po tym jak traktują klienta przy reklamacji czy pomyłce. ;)
OdpowiedzUsuńnie ma nic gorszego niż słodko-pierdzący sprzedawca, który okazuje się naciągaczem w przypadku problemów z zamówieniem. tutaj całkiem miło zrekompensowali pomyłkę;]
UsuńZdarzają się takie sytuacje. Dobrze ze sprawa się rozwiązała :)
OdpowiedzUsuńpomyłek nie zawsze można uniknąć, ale fajnie, że została naprawiona;]
UsuńJestem w szoku, bo często u nich zamawiam ale nigdy nie zdarzyło mi się, żeby pomylili produkty. Dodaję do obserwowanych :)
OdpowiedzUsuńja zamawiałam tam już 6 razy i w dwóch ostatnich się pomylili. mam nadzieję, że kolejnym razem wszystko będzie się już zgadzać. dzięki za obserwację!;]
Usuńoni chyba pijani tam są ;)
OdpowiedzUsuńDobra obsługa klienta, zwłaszcza w przypadku trudnych spraw to się chwali :)
OdpowiedzUsuńTeż kilka razy zdarzyło mi się skłądać reklamacje, ale przyznam, że tego nie lubię.
OdpowiedzUsuńJa u nich kupowałam dopiero raz, całkiem z resztą niedawno i na szczęście problemów żadnych nie było. Choć spodziewałam się szybszej realizacji zamówienia i wysyłki.
OdpowiedzUsuńNie miałam jeszcze problemu z żadnym internetowym sklepem :)
OdpowiedzUsuńBardzo rzadko zamawiam kosmetyki przez internet. Mimo wszystko to super, że sklep potrafi rozwiązać problem i dogadać się z klientem :)
OdpowiedzUsuńObserwuję!
http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/
Lubię zakupy przez internet, ale cała opisana historia nie zachęca mnie do kupowania w tym sklepie. Skoro nie dostałaś zamawianego produktu, to dalej chcieli zarobić dając zniżkę. Sporo musiałaś się nanegocjować. Dobrze, że zakończyło się pomyślenie :)
OdpowiedzUsuńuuu słabo, że tak Cię potraktowali, mi raz zdarzyła się pomyłka z sklepem internetowym X ale na szczęście byli bardzo otwarci na rozwiązanie problemu i dostałam kod rabatowy na następne zakupy. Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
OdpowiedzUsuńŚwietna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńNie można odpuszczać, jeśli zakup nie spełnia oczekiwań a tym bardziej jeśli zamówienie jest pomylone to trzeba dochodzić swoich praw i żądać naprawy sytuacji. Zawsze dobrze próbować się grzecznie dogadać, w takich sklepach też pracują tylko ludzie i mogą się pomylić nieświadomie. Ważne aby nie uchylali się potem od odpowiedzialności.
OdpowiedzUsuń